Цей модуль допоміг мені зрозуміти, щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу
самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його
вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися,
вміти захистити роботу). Для вдалого здійснення проекту передує клопітка робота
вчителя, щоб їх цього навчити. Враховувати можливості всіх учасників проекту і
давати таке завдання з яким їм під силу справитися. Для дітей які швидко
працюють треба робити завдання підвищеної складності.
Я зрозуміла роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме - головне донести до учня думку про те, що основний результат
навчання - здатність до інтенсивного і грамотного пошуку знань. Особистітні
зміни є основним, що має сенс при виборі мети освіти в сучасному світі.
Навчившись правильно
ставити запитання нашим учням ми приведемо їх до успіху в навчанні.
Модуль був насиченим, багато нового по впровадженню
диференційованого навчання для роботи з учнями для себе відкрила ще раз. Учні
завдяки проектній діяльності навчаться навичкам 21 століття, які їм допоможуть
бути успішними у житті.
Немає коментарів:
Дописати коментар